KØB/SALG & BYTTE

Her på siden kan medlemmer m.fl. annoncere gardereffekter som enten køb/salg eller bytte. Man kan sende mail og foto – evt. brev og billede til Lars Juel Clement / lars@stevnsgarderforening.dk med beskrivelse af det man vil sælge eller savner i sin samling.

30 SEPT 2022:

JUN 85, Bjarne Bladt Hansen sælger denne garderfigur Bojesen-inspireret for 1.600,- kr. Højde ca. 115 cm. Kun få slidmærker. Send mail til b.bladt@mail.tele.dk for køb.

Platte sælges til højstbydende - kontakt lars@stevnsgarderforening.dk

SKKMP JAN 74, Orla Lykke Jeppesen (Den Fynske GF)   - mail: oljmail@gmail.com, efterlyser nedenanførte genstande fra Den Kgl. Livgardes 325 års jubilæum mm. Han vil gerne have sådanne i sin samling.

Lågkrus

Garderfigur i tin  - monteret på træfod

Livgardens Jubilæumsmedalje udgivet  i forbindelse med 350 års jubilæet i 1988, og medalje udgivet i anledning af 200-året for Livgardens dagtjeneste på Amalienborg

Formand 415-NOV-67, Søren Sørensen sælger nedenstående historiske  fotogengivelser i ramme - ring til formanden på:

4040 8400 hvis du er interesseret. Pris pr. stk. kr. 100,-.

LEGO

Menig garder eller officer fra den kongelige livgarde i rød galla uniform. Sort udstillingsplade medfølger. 100,- kr.

LEGO-figurerne er sammensat af importerede original enkeltdele fra bl.a. USA, Norge og Slovakiet for at få det helt rigtige garder look.

Visitkortholder koster 250 inkl valgfri figur.

Kontakt: JUN 85, Bjarne Bladt Hansen:  b.bladt@mail.tele.dk

2 x vin og 1 øl fra 325 års jubilæet (kan ikke drikkes), højeste bud.... kontakt lars@stevnsgarderforening.dk